Goldnose - 3 adımda burun maskesi

Merhabalar
Günümüzde burun üzerindeki küçük küçük görünen , bizi rahatsız eden yağlardan ve siyah noktalardan kurtulmak artık kolaylaştı.Limonian Kore kozmetik ürünleri benim uzun süredir deneyimleyip yorumladığım ürünlerdir.Güvenerek sipariş edip ürünleri güvenerek kullanıyorum.
Golden Nose burun maskesi de bunlardan birisi.
Golden Nose burun maskesinden geçenlerde 2 tane sipariş etmiştim bir de hediye olarak gönderilmişti.Yani 3 kullanım sonrası yorumlarımı yazıyorum :)


Maske 3 adımda uygulanıyor.Gözenek açma, Siyah nokta giderme ve Gözenek sıkılaştırma.
1.Adımda:Gözenek açma
Gözenek tarafından derinlemesine emilerek sebum ve siyah noktaları yumuşatır.
Gözeneği açarak beyaz noktaları dışarıya çıkarır.

  • Yüzünüzü yıkadıktan sonra 1. maskeyi burun şekline göre uygulayın ve 5 dakika bekleyin.
  • Daha sonra yavaşça burnunuzdan çıkarın.
(Daha iyi sonuç almak için maskeyi banyo sonrası uygulamanız  gözeneklerin açılmasını sağlar)

2. Adım : Siyah nokta giderme

Siyah noktalara sıkıca yapışarak kolayca çıkmasını sağlar.

  • 2. maskenin arkasındaki şeffaf filmi çıkarın. 
  • Yeşil yüzeyi burnunuza yapıştırın ve 15 dakika bekleyin.
  • Daha sonra kenarından yavaşça çekerek çıkarın.

3. Adım : Gözenek sıkılaştırma

Serin jel maskesi ile kızarmış cildi dinlendirir ve gözenekleri sıkılaştırır.

  • 3. maskenin arkasındaki filmi çıkarın.
  • Burnunuza yerleştirin ve 10 dakika bekleyin.
  • Maskeyi çıkarın ve artan esansları hafifçe vurarak cildinize yedirin.




Başta da belirttiğim gibi benim 3. kullanımım ve çok memnunum.Uygulama süresi biraz uzun olduğundan sabretmeniz gerekli :)


3.adımda uygulayacağınız  jel ile siyah noktalarınız ve beyaz noktalarınız gitgide azalacaktır.Kesinlikle önerebileceğim bir ürün.Limonian sitesinden sipariş edebilirsiniz.Fiyat :6 TL

Sevgilerle..


İLGİLİ YAZILAR
En Yeniler
SONRAKİ
SONRAKİ YAZI »

1 Yorum

14 Ekim 2016 23:13

Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

Cevapla
avatar