Duper Vita Whitening - Beyazlatıcı, şeffaflaştırıcı

Merhabalar 

Kore kozmetiğe bu sıralar kafayı takmış durumdayım beni instagramdan takip edenler bilirler :). Limonian'ın tüm ürünlerini araştırıp kullanmaya çalışıyorum.Geçenlerde yaptığım alışverişte yaklaşık 8 tane maske aldım.Koreliler ciltlerine çok önem veriyorlar ee biz niye önemsemeyelim.Hazır Kore ürünleri satan sitemizde varken :)
Kullandığım maskeleri sizlere detaylı şekilde aktarmaya özen gösteriyorum.Sizlerde değerli yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :)

Duper Vita Whitening maske içeriği ;
Beyazlatıcı (Niasinamid(Vitamin B3)Meyan kökü ve dut ağacı ekstraktı)
- Şeffaflaştırıcı (Zerdeçal, Houttuynia cordata ve pelin ekstraktı)



Paket halinde gelen maskeyi iki defa olmak üzere 1 hafta kullandım.İçerisindeki esans bir defalık için fazla olduğunu düşünüyorum.Sizlerde iki defa kullanabilirsiniz.



Maske için kullanılan kumaşlardan en kaliteli olan %100 doğal selüloz Cupra kumaş kullanılmıştır.








Yüzünüz, esansı yedirdikten sonra yapış yapış kalacaktir.İsterseniz 10-15 dk sonrasında yüzünüzü yıkayabilirsiniz.Biraz beklemenizi tavsiye ederim cildinizin esansı emmesi gerekiyor .Daha sonrasında maskeden vazgeçemeyeceksiniz.Çünkü cildinizde inanaılmaz bir rahatlama ve yumuşaklık hissedeceksiniz.Fiyatı 10TL.Kesinlikle değecek bir ürün.Detaylı bilgi için ;



Sevgilerle ...

İLGİLİ YAZILAR