Limonian-Skin Lovers - Pore Care Maske

Merhabalar 

Artık kore kozmetiğine de el atmış durumdayım :)
Kore kozmetik markası olan Limonian;maskelerin gerçekten hakkını veriyor.Normalde maskeler uzun süre kullanımda etkisini gösterir.Ama ben Limonian maskeleri ilk kullanımda bile etki gösterdiğine inanıyorum ve de hissediyorum.
13 Nisan da Limonian'dan 8 adet maske sipariş ettim.Maskeleri kullandıkça yorumlayacağım.Aşağıdaki maskelerden merak ettiklerinizi yoruma yazarsanız sevinirim.




  İlk olarak gözenek bakımı ve cilt yumuşatma maskesini denedim.



1.Adım :Ampuldeki esansı 1-2 dakika masaj yaparak yüzüme yedirdim.Öncesinde yüzümü yıkadım maskenin daha etkili olableceğini düşünüyorum böylelikle.

Serum sıvı su renginde ve kokusuz.

 2.Adım:Maskeyi yüzümüze yapıştırıyoruz ve 15-20 dakika bekliyoruz.Maske de ayrı bir serum var krem kıvamında.Bu tür maskelerde hava kabarcıkları olmayacak şekilde yapıştırmaya özen gösterin.


3.Adım:Maskeyi çıkardıktan sonra yüzünüzde serum kalacaktır.Fazla olarak hissedeceksiniz hatta ama sakın hemen yıkamayın.Kalan serumu yüzümüze yediriyoruz.Ben serumu yedirdikten 10 dk sonrasında yüzümü sadece su ile yıkadım rahat edebilmek için.Sonuç kesinlikle muhteşem yumuşacık ve canlı bir cilt :) Herkese öneriyorum ama özellikle kuru cilt şikayeti olanlara kesinlikle öneriyorum.Pişman olmayacaksınız benden söylemesi.Fiyat ürün ve diğer kore ürünleri hakkında daha çok bilgi için Limonian 'ı ziyaret etmelisniz.




 Sevgilerle...

İLGİLİ YAZILAR