Limonian Alışverişim

Merhabalar 

Bir önceki yazımda siparişimde olan bir maskeyi sizlerle paylaşmıştım.Bugün de farklı olarak alışverişimi paylaşacağım.

Limonian güvenilir bir site midir? Neler aldım ?, Fiyatları nedir? , 




  İlk öncelikle Limonian'dan bahsetmek istiyorum sizlere.Limonian Kore kozmetik markasıdır.12 firmanın ürünlerini temsil ediyorlar.E-bay 'da da satışları yapılmaktadır bu firmaların.Kapıda ödeme seçenekleri de mevcut tereddütte kalanlar veya kart kullanmayanlar için.6 tl Ek para ödeyerek kapıda ödeme yapabiliyorsunuz.Siparişinizi gün içinde kargoya veriyorlar ve İstanbul içindeyseniz 1 gün ,İstanbul dışı içinde 2. gün siparişleriniz geliyor.Sürat kargoyla çalışıyorlar.Siparişleriniz kargoya verildiğinde bilgilendirme mesajı geliyor.Sevdiğim bir yanı da bu oldu aslında.Açıkcası güvenilir bir site.Mail yoluyla ulaşabilirsiniz anında dönüş yapıyorlar gece bile olsa.50 TL üzeri kargo bedavaya geliyor.Ben alışveriş yaptığımda LP kullanarak yaptım.LP sizin her alışverişinizde biriken puandır.1 LP=1TL olarak değerlenir.Güvenilir ve fiyatları oldukça uygun kesinlikle göz atmalısınız :) 

Gelelim alışverişime ;
Hamam keyfi hariç hep maske aldım.


Hamam keyfi içerisinde 2 adet kese ve kırmızı kil özlü sabun bulunmakta.Fiyatı 8,90 TL.İlk olarak sabunu uyguluyorsunuz tüm vücuda.Durulandıktan sonra keseyi kullanıyorsunuz.Ölü derilerinizden böylelikle arınıyorsunuz.Benim özellikle bacaklarımda batmalar oluyordu.Sabun ve keseyi kullandıktan sonra batmalar azalmaya başladı.Fiyat olarak kesinlikle uygun önerebileceğim bir ürün.

Maskeleri kullandıkça ayrı bir yazı olarak gireceğim.Kısaca aldığım maskelerin adlarını söyleyeyim.
2.Skin Lovers - Pore Care Maske = 8 TL
3.Skin Guardian Collagen - Kırışıklık giderici = 7 TL
4.Sesamis Birds Nest - Nemlendirici = 5 TL
5.Royal Jelly - Besleyici sıkılaştırıcı yüz maskesi = 5 TL
6.Golden Nose - Burun Maskesi = 6 TL

Burun maskesinden 2 adet sipariş ettim.Tek maske fiyatı 6 TL. 
3 adımda kullanıyorsunuz.İlk adımda gözeneklerin yumuşaması için solüsyonlu bant çıkıyor.Bunu 10 dk bekletiyorsunuz.2.Adımda asıl bandı yapıştırıp 15-20 dk bekletiyorsunuz.Bu bandın yapışabilmesi için 1.Adımdaki solüsyondan biraz alıp burnunuzun kenarlarını ıslatırsanız daha iyi yapışmasını sağlıyorsunuz.Daha sonra bu bandı da çıkarıp en son adıma yani bakıma geçiyorsunuz.3.Adımda jel bir bant çıkıyor.Altın tozlu bir jel bant.Bu bandı da 10 dk bekletiyorsunuz.Jel olduğu için sizi biraz rahatsız edebilir.Ben maske işlemim bittikten 20 dk sonra sadece su ile yüzümü yıkıyorum.

Birde 50 TL üzeri alışverişlerinize ek olarak istediğiniz bir maske seçebiliyorsunuz.Ben göz altı maskesini seçtim.

Sadece maskeden bahsettim fakat diğer kozmetik ürünleri de satılmakta.İncelemeniz için linki paylaşıyorum ;


Sevgilerle..



İLGİLİ YAZILAR